2009.12.09. 19:38

Tudtam, hogy ha elkezdek írni magamról, rögtön megrohannak azok az emberek, akik vámpírrá akarnak válni. Két dolgot mondanék erre: az egyik, hogy fogalmatok sincs, hogy mit jelent így élni. A vámpírok sorsa többnyire unalmas és silány, de erről már többször is írtam korábban. Nincs benne semmi különösen misztikus, izgalmas, vagy szép. Felejtsétek el az összes romantikus baromságot, amit a filmek és a könyvek írnak. Azokat mind emberek írják, akiknek halvány gőze sincs, hogy mit beszélnek.

A másikat már szinte felesleges is leírnom a fent említettek fényében, de azért megteszem: nem lehet találkozni egy vámpírral. TE nem tudod, hogy az a vámpír egy vámpír, mert soha sem árulják el magukat. Én sem. Még a legidiótább vámpír sem fogja közölni veled, hogy ő az. Ha valaki mégis ezt teszi, hívd ki a mentőket, és vigyék be a pszichiátriára, mert nem vámpírba akadtál, hanem egy elmebetegbe, aki képzeleg, azok mert elég gyakran veszélyesek is lehetnek.

A lényeg tehát, hogy te nem tudsz felkeresni egy vámpírt. Csak a vámpír kereshet fel téged, ha úgy akarja, de miért is akarná?

Tehát tessék felhagyni ezekkel a gyerekes dolgokkal, hogy vámpírrá akartok válni, ez komolytalan. És nem akarom, hogy ez a blog erről szóljon. A továbbiakban az ilyen levelekre nem fogok reagálni, még ennyire sem. Ha ragaszkodsz hozzá, keress fel más "vámpírokat", vagyis aki annak mondja magát, aztán úgy csinál, mintha megharapna, de maximum influenzát kaphatsz tőle.

Más: köszönöm a levelet, többet is kaptam, örülök, hogy ez a blog érdekes számotokra. Azt hiszem, hogy ilyen szempontból kilógok a vámpírok társadalmából. Néha még meg van bennem az emberekkel való kommunikálás igénye. Nem tudom miért, más vámpírok általában messze elkerülik a homo sapiens sapienst.

Azt még nem írtam, hogy miután átalakultam, kicsit utána néztem ennek az egésznek. Hogy mi vagyok, és miért lettem ez. Hát egyikre se kaptam kielégítő választ. Valószínűleg a vámpírok hasonlítanak a Dél- Amerikában meghonosodott afro-karib eredetű zombi-kultuszra. A zombi ugyebár egy holttest, amelyet valahogy felélesztenek. Nem tudom, hogy pontosan hogyan, de ez nem is lényeg. De akárhogy is van, mindenképpen hasonlít a vámpírokra. Azzal a fontos különbséggel, hogy a zombik valóban csak testek, és azt teszik, amit parancsolnak nekik. Tehát pusztán a fizikai test mozog, de emberi gondlkodás, emberi elme már nem működik bennük.

Ezek egyébként eléggé rusnya és visszataszító lények, még vámpírszemmel is.

Tudni kell viszont, hogy sem a vámpírokban, se a zombikban nincs semmi természetfeletti. Tudósok bizonyos kutatások során már feltéprképezték azt, hogy a dél-amerikaiak hogyan képesek holttesteket újra mozgásba hozni. Mivel én nem vagyok tudós, nem tudom leírni. Viszont hiába, hogy nem természetfeletti, ettől függetlenül ijesztőek. Ez a másik, amit tudni kell róluk. Nekem is ijesztőek. A vámpírok elmenekülnek, ha zombikkal találkoznak, mivel a zombi nem gondolkodik, és nincs önálló akarata; a vámpírok így nem tudnak hatni rájuk. Ugyanis a vámpírok, még én is, ezzel a 10 évemmel képesek nyomást gyakorolni az emberi elmére. Ez néha vicces. Pl. ha megtetszik valami, de túl drágának találom, akkor csak erősen az eladó szemébe kell néznem, és erősen arra gondolni, hogy "Te most azt csinálod amit én akarok".

Szegény eladó ennek a hatására képes lesz igen komoly kedvezményt adni nekem. És a legjobb, hogy neki úgy fog tűnni, hogy az ő ötlete volt. Persze ettől függetlenül később bosszankodni fog, hogy hogyan juthatott az eszébe ilyen hülyeség.

Így meg is tudjuk védeni magunkat az emberekkel szemben. Na, és itt a bibi. A zombival nem tudunk elbánni. Ha úgy alakul a dolog, hogy egy vámpír nem képes fizikailag megvédeni magát, akkor a zombikkal szemben teljesen védtelen. Így komoly kárt okozhat benne, esetleg meg is ölheti.

És hogy mi van a halál után? Szerintem semmi. Más vámpírok szerint szintén. Nincs természetfeletti, nincs isten, a legtöbb vámpír teljesen ateista. Mi tudjuk. De ezért nem kell elszomorodni. Az életben semmi sem változik számotokra. És nem, nincsenek szellemek se, meg angyalok se. Aki azt állítja, hogy látott ilyet, az vagy hallucinált, vagy hazudik.

Ugye nagyon különbözik mindez attól, ahogy elképzeltétek a vámpírokat? Hát, ez van.

süti beállítások módosítása