2009.12.29. 15:09

Nem tudom mi van mostanában, korábban egy évben, ha egyszer találkoztam egy másik vámpírral, most meg pár héten belül kettővel is. Barátaimmal beültünk egy helyre, ahol már volt egy társaság. Köztük volt. Az a tipikus. Magas, hosszú, szürkés haja volt, mély hangja, és mellette ült egy fiú, aki nekem nagyon megtetszett. Persze ő (mármint a vámpír) azonnal észrevett engem, és roppant elutasítóan viselkedett. A végén csak mi maradtunk ott páran, a barátja odaült, és beszélgetést kezdeményezett. A vámpír meg ott tette vette magát, én próbáltam kommunikálni vele, de egyszerűen semmire se volt hajlandó normálisan válaszolni, a barátja meg közölte velem, hogy "ő ilyen". Hát ha ő ilyen, akkor ilyen, bosszúból fogtam a kissrácot, és otthagytuk őt egyedül. Ahogy kiléptünk az ajtón, bosszankodással vegyes aggodalmat láttam a szemében, gondolom aggasztotta, hogy mit fogok csinálni -immár közös- barátunkkal.

süti beállítások módosítása