2010.05.31. 03:23

Amikor aznap éjszaka felálltam a sötétben a hideg kőpadlóról, akkor voltam először igazán önmagam. A korábbi ember megszűnt abban a formában, ahogy létezett, de bennem folytatódott. Nem lenne helyes azt mondani, hogy nem voltam ugyanaz, mielőtt átváltoztam. Ugyanaz voltam, néhány dolog nagyon megváltozott.

 

Az első dolog, amit éreztem, az üresség volt. De nem a magányos, dekadens formája. Üresnek éreztem magam, mint egy sötét szoba, amely arra vár, hogy megtöltsék fénnyel. Mint egy füzet, amelyet tele fognak írni. Mint a gyűrű, amelybe belevésik szerelmeik nevét az emberek.

Csodálatos volt az is, hogy nem kellett gondolkodnom, mit tegyek; a lábam vitt előre, a szemem tekintett, a szám mosolygott, az elegáns ravaszság és a titokzatos  éhség magától vette birtokába a testemet.

Bár egyedül még ennek ellenére is nehéz fennmaradni, én nemrég segítséget kaptam egy hozzám hasonló formájában. Egy ideig velem volt, de eltűnt, és nem tudom, mikor látom legközelebb. De mindig velem van, ahogy tanított, ahogy mutatta az utat, és ahogy magyarázatot adott a létezésemre. Minden éjszaka, ahol a holdfényben sétálok,  rebbenést látok a járdáról visszatükröződő fényben. Ahogy egy vetett árnyék feltűnik, és hallom, hogy felettem elsuhan valami.

Érzem akkor, hogy ő az, és bár most nem lehet itt, mégis érezteti velem, hogy vigyáz rám, és velem van.

süti beállítások módosítása